Marken Optik OÜ kasvas välja endisest Carl Zeiss´i tütarettevõttest Zeiss-Schott Baltica OÜ.

Alates 01.08.2000 oleme Saksa optikakontserni Carl Zeiss Vision GmbH prilliläätsede, luupide, spetsiaalsete optiliste seadmete ja instrumentide ametlik maaletooja Eestis.

Marken OptikAastatepikkune kogemus optika vallas on andnud meile usaldusväärse positsiooni Eesti optikaturul. Pakume kõrgekvaliteedilisi tooteid ning soovime jagada selle eeliseid ja väärtusi võimalikult paljude inimestega. Hea ja kvaliteetne toode räägib küll iseenda eest, kuid tänapäeva muutuvas ja kiire elutempoga ühiskonnas ei jõua inimesed ennast sageli kursis hoida tehnoloogia arenguga. Seetõttu oleme seadnud endale eesmärgiks selgitada inimestele, kuidas on võimalik tõsta oma elukvaliteeti ning millist väärtust ja lahendusi on võimalik endale soetada viimase aja tehnoloogiaga kaasas käies optika vallas.
ZEISS on olnud enamiku optiliste tehnoloogiate ja teaduslike arengute pioneeriks (Kas teadsid, et...) ja on oma ligi 170- aastase kogemusega selles valdkonnas maailma suurim ja üks hinnatumaid optikakontserne.  Oleme uhked, et meile on antud privileeg olla sellise ettevõtte usaldusväärseks koostööpartneriks ja omame otsesidet ZEISSi tehase tootmisliiniga.

Marken-Optik-OÜ-sertESTMeie ettevõte pakub inimestele täisteenindust. Seega turustame lisaks prilliklaasidele ka erinevate tootjate prilliraame. Neist märkimisväärseimad on Rodenstock GmbH mainekad ja ülikvaliteetsed kollektsioonid: Porsche Design (aastast 2000), Baldessarini, Mercedes Benz (2011).
Aastast 2003 on meie äripartneriks Skandinaaviamaade suurim optikakontsern Scandinavian Eyewear AB, kes tänasel päeval pakub kaubamärke Skaga, Efva Attling, Oskar Magnusson, Pilgrim, Oscar Jacobson, Face ja Lexington.
Laste seas populaarsed nimed nagu Barbie, Action Man, Pucca, Hot Wheels, Transformers, Betty  Boop, Winx, Fischer Price ja Ben10 on samuti meie tooteportfellis, mida tellime otse Itaalia tootjalt Innotica S.r.l (alates 2007).
Kaubamärke, mida turustame, on veel, nt NiGuRa Saksa tootjalt NiGuRa Metzler Optics International  GmbH, Taani firma Frands Jensen a/s brändid Prego, Bluepoint ja Jim Wild, Austria firma Uniopt GmbH tootenimetused Vienna Design, Ruud van Dyke ja Kyoto Nakamura.

Sertifikaat_437562Lisaks on Marken Optik OÜ äripartneriks Saksa firma Breitfeld & Schliekert GmbH. B & S tarnib  prillide valmistamiseks vajalikke seadmeid, vahendeid ja tööriistu, mis on mõeldud peamiselt optikakauplustele ning samas pakub erinevaid võimalusi ka lõpptarbijatele – nt optilised ujumisprillid täiskasvanutele ja lastele, kaitseprillid, prillid meikimiseks, jms.

Meil on väike, aga töökas 5-liikmeline kollektiiv. Väikese inimressursiga töökoht eeldab töötajatelt kiiret ja professionaalset tegutsemist. Nii oleme kõik võimelised teineteist vajadusel abistama või asendama. Prilliklaaside lihvimisega prilliraamidesse saavad meie töötajad professionaalsel tasemel hakkama. Aastast 2011 kasutame selleks Jaapani (NIDEK) uusimal tehnoloogial põhinevaid prilliläätsede lihvimise seadmeid, mille abil on võimalik täita ka kõige nõudlikuma kliendi soovid – muuta prilliläätse kuju (võimalik teatud tüüpi prilliraamide korral), paigaldada optilisi prilliklaase eriti kumeratesse spordiprillidesse,  lisada klaasidele spetsiaalseid Swarovski  kivikesi jne.

Oleme alati pidanud esmatähtsaks inimeste teadlikkuse tõstmist valdkonnas, mis pealtnäha võib tunduda lihtne ja mõistetav, kuid sisaldab tegelikkuses väga palju olulisi detaile, mille tähelepanuta jätmine ei pruugi tagada soovitud maksimaalset tulemust. Nii oleme toonud turule uue ZEISSi tsentreerimisseadme i.Terminal (loe lähemalt…), mille abil on võimalik mõõta 0,1 mm täpsusega prilliläätsede tellimiseks ja paigaldamiseks vajaminevad individuaalsed parameetrid. Antud andmeid nii täpselt käsitsi mõõta on võimatu. Plaanis on Eesti optikaturu taset täppistehnoloogia maaletoomisega lähiajal veelgi tõsta.

Optikaalaseid teadmisi täiendame koostööpartnerite rahvusvahelistel koolitustel ja messidel. Vähemalt kord aastas korraldame optikakaupluste  müüjatele tootekoolitusi erinevates Eesti piirkondades, s.h.  jagame ja vahetame informatsiooni, sest tagasiside on väga oluline.

Viimase aasta jooksul tarnime Eestisse ka üha aktiivsemalt ZEISS´i professionaalseid prillide puhastusvahendeid (s.h. udustuvuse vastased vahendid), mis on maailmas praeguseks juba suure populaarsuse saavutanud.

Asume Tartus ja koostööpartneritest jaekauplusi jagub üle Eesti. See seab meie teenindusele omad nõudmised. Tarnime kaubad ja paigaldame prilliklaasid ühe-kahe päeva jooksul alates kaupade saabumisest kontorisse.

Meie ettevõtte tarnib kvaliteettooteid, oleme väärtustele ja lahendustele orienteeritud ning pakume professionaalset nõustamist.

Usume siiralt vanasõnasse, millest on saanud meie slogan „Oma silm on kuningas“.


Marken Optik OÜ visioon

Aastaks 2020 on Marken Optik OÜ eesti optikaturul eelistatuim professionaalse klienditoetuse pakkuja, mis on saavutatud kliendi ja tarbija harimise ning usaldusväärse ja kiire teeninduse tulemusel.  

Lähtume järgmistest väärtustest:

  1. Kliendist – klient on kuningas ehk nr 1
    Teenindame klienti professionaalselt, sõbralikult ja lugupidavalt, võttes arvesse iga kliendi soovi, mis aitab viia parema koostöövormini. Austame klienti ja tema aega. Peame kinni igast kliendile antud lubadusest! Otsime lahendusi, mitte vabandusi!
  2. Kolleegid ja meeskonnatöö
    Väärtustame oma kolleege nii suheldes klientidega  kui ettevõttesiseselt.  Oleme teineteise suhtes mõistvad, abivalmid ning õiglased. Innustame ja julgustame teineteist saama homme paremaid tulemusi kui täna. Oleme sõbrad!
  3. Töö iseendaga (MINA)
    Oleme avatud uutele väljakutsetele ning peame oluliseks enese pidevat täiendamist, tahet arendada oma teadmisi ja oskusi. Oleme alati valmis kaasa minema muudatustega. Hindame oskust näha võimalusi ja teha ettepanekuid firma eesmärkide paremaks saavutamiseks.
    Ole pidevalt motiveeritud ja tea, et oled firmale vajalik!   

Missioon

Tagada kliendi ja lõpptarbija maksimaalne rahulolu ning ettevõtte jätkusuutlikkus professionaalse teeninduse ja eesmärgipärase informatsiooni jagamise teel.

Slogan – „Oma silm on kuningas“